OnLine Help

Δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία κράτηση μέσω του OnLine συστήματος στις ακόλουθες περιπτώσεις :

• Σε κάποιες περιπτώσεις οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, δεν επιτρέπουν την κράτηση για ακτοπλοϊκά εισιτήριαΕλλάδα, Ελληνικά Νησιά, Ιταλία – παρά μόνο την άμεση έκδοσή τους. Τέτοιες περιπτώσεις εμφανίζονται σε ταξίδι όπου η χρονική περίοδος μεταξύ, ημερομηνίας κράτησης & ημερομηνίας αναχώρησης, είνα μικρότερη των 8 ημερών. Είτε ενδιαφέρεστε για κάποια ημέρα εορταστικού ενδιαφέροντος (π.χ: Αγίου Πνεύματος, Πρωτομαγιά).
• Στην περίπτωση όπου τα εισιτήρια αφορούν διαφορετικές εταιρείες, ίσως χρειαστεί να κάνετε διαφορετικές κρατήσεις. Σε κάθε κράτηση θα πρέπει να συμπεριλάβετε διαδρομές μόνο με την ίδια εταιρεία.
• Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα των θέσεων που επιλέξατε. (Ενώ βλεπέτε διαθεσιμότητα τη στιγμή που ξεκινάτε να κάνετε την κράτησή σας, προχωρώντας στα επόμενα βήματα, κάποιος άλλος που είναι στο ίδιο δρομολόγιο προλαβαίνει να ολοκληρώσει την κράτησή του πριν από εσάς παίρνοντας σας τις εναπομείνασες θέσεις).
• Το πλοίο έχει διαθεσιμότητα αλλά το δικό μας allotment θέσεων στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι εξαντλημένο.
(Στα περισσότερα δρομολόγια διαθέτουμε απεριόριστα εισιτήρια για όσο διάστημα υπάρχουν κενές θέσεις, ενώ σε ορισμένα δρομολόγια κάποιες εταιρείες μας δίνουν ένα μέγιστο αριθμό εισιτηρίων που μπορούμε να εκδώσουμε (allotment). Εάν λοιπόν η κράτηση σας δεν πραγματοποιείται ενώ το πλοίο έχει διαθεσιμότητα σημαίνει ότι το δικό μας allotment έχει εξαντληθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να εκδόσουμε τα εισιτήρια σας).

Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή μέσω τηλεφώνου και θα λάβετε την καλύτερη προσφορά από το προσωπικό μας για την αναχώρηση που σας ενδιαφέρει ή για την επόμενη καλύτερη λύση που μπορούμε να σας προσφέρουμε. 

 

Δρομολόγια και Τιμές: To σύστημα κρατήσεων ενημερώνεται, αυτόματα σε πραγματικό χρόνο με δρομολόγια και τιμές, επομένως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και για την απλή πληροφόρησή σας.
Εμφανίζει αποκλειστικά και μόνο εγκεκριμένα δρομολόγια στα οποία και μπορείτε να κάνετε κρατήσεις, ενώ δρομολόγια προς έγκριση δεν εμφανίζονται. Τα δρομολόγια προστίθενται σταδιακά στο σύστημα, συνήθως 2 ή 3 μήνες πριν, δηλαδή του Αύγουστου τα δρομολόγια διατίθενται γύρω στα μέσα του Μαΐου. 

 

Επιβεβαίωση Αναχώρησης: Όπως για όλα τα μεταφορικά μέσα, έτσι και για τα πλοία, υπάρχει πιθανότητα τα προγραμματισμένα δρομολόγια να τροποποιηθούν ή και να ακυρωθούν εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων (π.χ: βλάβες, καιρικές συνθήκες) και άλλους παράγοντες που αφορούν τη ναυτιλιακή εταιρεία.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να επιβεβαιώνουν την αναχώρηση του πλοίου τους, 24 ώρες προ του απόπλου στο τοπικό λιμενικό πρακτορείο της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας με την οποία ταξιδεύουν.

 

Παραλαβή των εισιτηρίων:

Από το κατάστημα μας που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση (Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια Πειραιάς).
Aποστολή με courier στο χώρο σας (παρακαλούμε εξετάστε το απαραίτητο χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παράδοση τους).
e-ticket: λήψη της κάρτας επιβίβασης στο κινητό ή στο e-mail σας (48 ώρες προ του απόπλου) ή παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης – λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας που επιλέξατε. Eπικοινωνήστε μαζί μας, γνωστοποιώντας μας τον κωδικό της κράτησης, και θα σας υποδείξουμε το γραφείο από το οποίο θα παραλάβετε τα εισιτήριά σας ή θα σας παρέχουμε δωρεάν την υπηρεσία του web checkin.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν δεν παραλάβετε τα εισιτήρια σας μέσα στο προαναφερθέν χρονικό διάστημα, σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας όσο το δυνατόν συντομότερο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να τα εντοπίσουμε και να επιταχύνουμε τη διαδικασία της παράδοσης.

 

Πολλαπλές κρατήσεις – Μοναδική αποστολή εισιτηρίων:

Έχοντας πραγματοποιήσει μερικές κρατήσεις, δε χρειάζεται να πληρώσετε ξεχωριστά για την κάθε αποστολή:
I. Κατά την ολοκλήρωση της πρώτης κράτησης στην ερώτηση «Πώς θέλετε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας;», επιλέξτε «Courier»
II. Για όλες τις άλλες κρατήσεις στην ίδια ερώτηση απαντήστε «Δωρεάν από το κατάστημα μας Filippis Tours».
III. Μόλις ολοκληρώσετε τις κρατήσεις σας, στείλτε μας άμεσα ένα email στο info@filippistours.gr, υποδεικνύοντας μας όλους τους κωδικούς των κρατήσεών σας, ζητώντας μας να σας τα στείλουμε με μία και μόνο αποστολή.

 

Επεξηγήσεις κωδικών θέσεων:

Η παρακάτω λίστα σας δίνει τις πιο συχνές κατηγορίες που θα συναντήσετε και τον πιθανό κωδικό τους:

A2, AA2, A422-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB2, AB42, AS22-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B2, B422-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
A3, AA3, A433-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB3, AB433-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B3, B433-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
A4, AA4, A444-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB4, AB444-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B4, B444-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
DORΚοιτώνες, χωριστά άνδρες γυναίκες
ATS, S, AKΘέσεις Αεροπορικού Τύπου (αριθμημένες θέσεις)
D,DECK, ECON, OIKΚατάστρωμα
VIPΘέση VIP
VIPΤΘέση VIP με τραπέζι
B, BS, DKN, A ClassΔιακεκριμένη Θέση
BTΔιακεκριμένη Θέση με τραπέζι
ECΟικονομική θέση – Θέσεις Αεροπορικού Τύπου
ECTΟικονομική θέση με τραπέζι – Θέσεις Αεροπορικού