OnLine Help

Δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία κράτηση μέσω του OnLine συστήματος στις ακόλουθες περιπτώσεις:
I. Για κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες, δεν μπορείτε να κρατήσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια, για ταξίδι όπου η απόσταση μεταξύ ημερομηνίας κράτησης & ημερομηνίας αναχώρησης, είνα μικρότερη των 8 ημερών ή ενδιαφέρεστε για κάποια ιδιαίτερη ημέρα (π.χ: Αγίου Πνεύματος, Πρωτομαγιά).
II. Στην περίπτωση όπου τα εισιτήρια αφορούν ξεχωριστές εταιρίες, θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστές κρατήσεις, μία για κάθε εταιρεία.
III. Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα των θέσεων που επιλέξατε.
(Ενώ βλεπέτε διαθεσιμότητα τη στιγμή που ξεκινάτε να κάνετε την κράτηση σας, προχωρώντας στα επόμενα βήματα, κάποιος άλλος που είναι στο ίδιο δρομολόγιο προλαβαίνει να ολοκληρώσει την κράτηση του πριν από εσάς παίρνοντας σας τις εναπομείναντες θέσεις.)
IV. Το πλοίο έχει διαθεσιμότητα αλλά το δικό μας allotment θέσεων στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι εξαντλημένο.
(Στα περισσότερα δρομολόγια διαθέτουμε απεριόριστα εισιτήρια για όσο διάστημα υπάρχουν κενές θέσεις, ενώ σε ορισμένα κάποιες εταιρείες μας δίνουν ένα μέγιστο αριθμό εισιτηρίων που μπορούμε να εκδόσουμε (allotment). Εάν λοιπόν η κράτηση σας δεν πραγματοποιείται ενώ το πλοίο έχει διαθεσιμότητα σημαίνει ότι το δικό μας allotment έχει εξαντληθεί και θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να εκδόσουμε τα εισιτήρια σας.)

Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή μέσω τηλεφώνου και θα λάβετε την καλύτερη προσφορά από το προσωπικό μας για την αναχώρηση που σας ενδιαφέρει ή για την επόμενη καλύτερη λύση που μπορούμε να σας προσφέρουμε.

Δρομολόγια και Τιμές:
To σύστημα κρατήσεων ενημερώνεται, αυτόματα σε πραγματικό χρόνο με δρομολόγια και τιμές, επομένως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και για την απλή πληροφόρηση σας.
Εμφανίζει αποκλειστικά και μόνο εγκεκριμένα δρομολόγια στα οποία και μπορείτε να κάνετε κρατήσεις, ενώ δρομολόγια προς έγκριση δεν εμφανίζονται. Τα δρομολόγια προστίθενται σταδιακά στο σύστημα, συνήθως 2 ή 3 μήνες πριν, δηλαδή του Αύγουστου τα δρομολόγια διατίθενται γύρω στα μέσα του Μαΐου.

Επιβεβαίωση Αναχώρησης:
Όπως για όλα τα μεταφορικά μέσα, έτσι και για τα πλοία, υπάρχει πιθανότητα τα προγραμματισμένα δρομολόγια να τροποποιηθούν ή και να ακυρωθούν εξ’αιτίας αστάθμητων παραγόντων (π.χ: βλάβες, καιρικές συνθήκες) και άλλους παράγοντες που αφορούν τη ναυτιλιακή εταιρεία. Συνιστούμε στους πελάτες μας να επιβεβαιώνουν την αναχώρηση του πλοίου τους, 24 ώρες προ του απόπλου στο τοπικό λιμενικό πρακτορείο της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας με την οποία ταξιδεύουν.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να επιβεβαιώνουν την αναχώρηση του πλοίου τους, 24 ώρες προ του απόπλου στο τοπικό λιμενικό πρακτορείο της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας με την οποία ταξιδεύουν.

Παραλαβή των εισιτηρίων
I. Από το κατάστημα μας που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
II. Aποστολή με courier στο χώρο σας. (παρακαλούμε εξετάστε το απαραίτητο χρονικό διάστημα που απαιτείται για την παράδοση τους).
III. e-ticket: παραλαβή από το τοπικό λιμενικό γραφείο της εταιρείας, την οποία επιλέξατε για το ταξίδι σας. Έξτρα χρέωση 5€ ανά κράτηση. (περιπτώσεις εκείνες για τις οποίες ταξίδι σας δεν ξεκινάει από τον Πειραιά)

Eπικοινωνήστε μαζί μας, αναφέροντας τον κωδικό της κράτησης σας, ώστε να σας υποδείξουμε το γραφείο από το οποίο θα παραλάβετε τα εισιτήρια σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν δεν παραλάβετε τα εισιτήρια σας μέσα στο προαναφερθέν χρονικό διάστημα, σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας όσο το δυνατόν συντομότερο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να τα εντοπίσουμε και να επιταχύνουμε τη διαδικασία της παράδοσης.

Πολλαπλές κρατήσεις – Μοναδική αποστολή εισιτηρίων
Έχοντας πραγματοποιήσει μερικές κρατήσεις (εώς 4), δε χρειάζεται να πληρώσετε ξεχωριστά για την κάθε αποστολή:
I. Κατά την ολοκλήρωση της πρώτης κράτησης στην ερώτηση «Πώς θέλετε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας;», επιλέξτε «Courier»
II. Για όλες τις άλλες κρατήσεις στην ίδια ερώτηση απαντήστε «Δωρεάν από το κατάστημα μας Filippis Tours”.
III. Μόλις ολοκληρώσετε τις κρατήσεις σας στείλτε μας άμεσα ένα email στο info@filippistours.gr, υποδεικνύοντας μας όλους τους κωδικούς των κρατήσεων σας, ζητώντας μας να σας τα στείλουμε με μία και μόνο αποστολή .

Επεξηγήσεις κωδικών θέσεων
Η παρακάτω λίστα σας δίνει τις πιο συχνές κατηγορίες που θα συναντήσετε και τον πιθανό κωδικό τους:

A2, AA2, A422-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB2, AB42, AS22-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B2, B422-κλινη εσωτερική καμπίνα με νιπτήρα
A3, AA3, A433-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB3, AB433-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B3, B433-κλινη εσωτερική καμπίνα με νιπτήρα
A4, AA4, A444-κλινη εξωτερική καμπίνα με μπάνιο
AB4, AB444-κλινη εσωτερική καμπίνα με μπάνιο
B4, B444-κλινη εσωτερική καμπίνα με νιπτήρα
DORΚοιτώνες, χωριστά άνδρες γυναίκες
ATS, S, AKΘέσεις Αεροπορικού Τύπου (αριθμημένες θέσεις)
D,DECK, ECON, OIKΚατάστρωμα
VIP, VIPSΘέση VIP (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)
VIP, VIPSΘέση VIP με τραπέζι (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)
B, BS, DKN,A ClassΔιακεκριμένη Θέση (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)
BT, BTSΔιακεκριμένη Θέση με τραπέζι (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)
EC, ECSΟικονομική θέση (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)
ECT, ECTSΟικονομική θέση με τραπέζι (το S δηλώνει τμήμα καπνιζόντων)